hyukoh

I Just Wanna Run - Kait Weston

存档灵魂:

I Just Wanna Run
一个人的奔跑


【歌词】

 

I just wanna run, hide it away
Run because they're chasing me down
I just wanna run, throw it away
Run before they're finding me out
I just wanna run
一个人的奔跑,把悲伤躲避,
奔跑,因为它们在追赶我。
一个人的奔跑,把痛苦抛弃,
奔跑,不让它们把我逮捕。
一个人的奔跑。

I just wanna run
I'm out here all alone
I try to call your house
Can't reach you on the phone
I'll gather up the nerve
I'm packing up my bag
It's more than you deserve
Don't treat me like a drag
一个人的奔跑,
我要独自走出。
我打电话给你,
却是无人接听。
我整理心情,
我背起行囊。
我的痛超乎你所想,
你弃我如抛弃累赘。

I'm feelin' like I keep on talking
I'm repeating myself, my words lost all meaning
I keep talking I repeat myself
我感觉我只是在自言自语,
我喃喃自语,我语无伦次,
我不过在自说自话我自己。

I just wanna run, hide it away
Run because they're chasing me down
I just wanna run, throw it away
Run before they're finding me out
I just wanna run (run, run, run)
I just wanna run (run, run, run)
一个人的奔跑,把悲伤躲避,
奔跑,因为他们在追赶我。
一个人的奔跑,把痛苦抛弃,
奔跑,不让他们把我逮捕。
一个人的奔跑 (不停的奔跑),
一个人的奔跑 (无尽的奔跑)。

Like a game of chess
I predict your move
I think I know you better
Better than you do
I'm sick of feeling cheap
Cheated and abused
Sick of losing sleep
Thinking about you
就好像下棋对弈,
我猜透你的招数。
我了解你会更多,
要比你更了解你。
我讨厌面对无情,
欺骗和虐待。
厌倦了痛苦失眠,
去想着你。

I'm feelin' likeI keep on talking
I'm repeating myself, my words lost all meaning
I keep talking I repeat myself
我感觉我只是在自言自语,
我喃喃自语,我语无伦次,
我不过在自说自话我自己。

I just wannarun, hide it away
Run because they're chasing me down
I just wanna run, throw it away
Run before they're finding me out
I just wanna run (run, run, run)
I just wanna run (run, run, run)
一个人的奔跑,把悲伤躲避,
奔跑,因为他们在追赶我。
一个人的奔跑,把痛苦抛弃,
奔跑,不让他们把我逮捕。
一个人的奔跑 (不停的奔跑),
一个人的奔跑 (无尽的奔跑)。